تنور گردان

ساخت اسکلت فلزی تنور گردان نانوایی

ساخت اسکلت فلزی تنور گردان نانوایی

تنور گردان

ساخت اسکلت فلزی تنور گردان نانوایی

تنور گردان نان در صنایع غذایی نوین جایگزین تنورهای گلی قدیمی گردیده است و از جمله وسایل نانوایی می باشد که جهت پخت نان مورد استفاده قرار میگیرد . این تنور گردان با اسکلت فلزی مستحکم که با ظرافت و محاسبه دقیق باید ساخته شود تا کارایی بسیار بالایی داشته باشد . اسکلت دستگاه از پروفیل آهن مستحکم ساخته میشود که توسط یک الکترو موتور به صورت دورانی میچرخد . این تنور بسته به ابعاد متقاضی ساخته میشود که حتی در ابعاد کوچک جهت مصارف در رستورانها نیز میتوان آنرا طراحی و ساخت .

تنور گردان

از این تنور می توان برای پخت انواع نان از جمله لواش ، بربری ، تافتون ، سنگک و …. استفاده نمود . بدلیل گرمای محیط کاری و فشار بر روی تجهیزات باید در طراحی و ساخت اسکلت تنور گردان دقت بسیار نمود تا بتوان از حداکثر راندمان تنور استفاده کرد .

تنور گردان

این تنور نانوایی به صورت گَردان و دایره ای عمل کرده و خمیر نان روی صفحه دایره ای نانوایی پهن شده و با چرخش این صفحه خمیر مورد نظر به سمت حرارت چرخیده و نان پخته میشود و همچنین صفحه ی چرخیده و پی از چند ودر زدن خود خمیر مرود نظر به طور کامل پخته میشود.

در ضمن از این دستگاه میتوان برای پخت پیتزا هم استفاده نمود .

صنایع فلزی قاسمی پیشرو در ساخت انواع محصولات فلزی و تجربه بسیار بالا می تواند کمک شایانی را به شما هموطنان عزیز نماید .

تنور گردان

قیمت تنور گردان نان بسته به سایز آن می باشد . باید توجه نمایید که دستگاه های تولیدی ما میتوانند دارای قیمت بسیار مناسبی باشند لطفا جهت استعلام آخرین قیمت و سفارش محصول با گروه صنایع فلزی قاسمی تماس بگیرید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن Call Now Button