نرده راه پله ها محصولی مهم در طرح و مدل ساده و فرفورژه برای ساختمان می باشد که در صنایع فلزی قاسمی تولید میگردد .

نرده راه پله آهنی در صنایع فلزی قاسمی با استفاده از قطعات چهار پهلو ی حالت داده شده که جهت تزیین از ترکیب فلز و قطعات چدنی قابل جوش و برگ های با ضخامت دو میل استفاده شده است . تنوع و گستردگی این نوع از نرده راه پله ها بسیار زیاد است به طوری که در همه زمینه ها از سبک های فرفورژه خم و طرح دار گرفته تا فرفورژه و طرح های ساده با شکل و فرم کلاسیک استفاده میکند .

از مزایای نرده راه پله فرفورژه زیبایی و دوام آن است و با توجه به این که امروزه بیشتر از آسانسور استفاده میشود راه پله ها را معمولا از نوع طرح ساده با پروفیل تولید میکنند ؛ این نوع تفکر در ساخت نرده راه پله ناشی از عدم اشنایی احتیاج به کوره های رنگ الکترو استاتیک که نیاز به در اختیار داشتن محلی بزرگ و داشتن ابزار حرفه ای تر است .

صنایع فلزی قاسمی با دارا بودن تجربه بسیار و ابزار آلات روز در زمینه طراحی و تولید نرده راه پله فلزی با بهترین و نازلترین قیمت میتواند شما را در ساخت محیطی زیبا یاری نماید .

انواع طرح‌های نرده راه پله فلزی

نرده‌ راه پله که از جنس فلز هستند ، به اشکال متنوعی ساخته می‌شوند . انتخاب هر یک از این اشکال در مرحله اول به سلیقه خود شما و نیز دکوراسیون داخلی خانه شما (برای پلکان داخل خانه) و یا طراحی فضای باز و نمای خانه شما بستگی دارد.

نمونه ای از پروژه های اجرا شده از نرده راه پله های اجرا شده را در تصاویر زیر مشاهده نمایید .

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن Call Now Button