اخذ گواهی از دانشگاه آیدین استانبول توسط مدیریت صنایع فلزی قاسمی

اخذ گواهی از دانشگاه آیدین استانبول توسط مدیریت صنایع فلزی قاسمی

اخذ گواهی از دانشگاه آیدین استانبول توسط مدیریت صنایع فلزی قاسمی

فلزی قاسمی

اخذ گواهی از دانشگاه آیدین استانبول توسط مدیریت صنایع فلزی قاسمی

دانشگاه آیدین استانبول یک دانشگاه شهری و پردیس است که در مرکز استانبول واقع شده است و با کادر علمی مجرب خود که به دلیل تحصیلات علمی آنها در کشور ما و جهان شهرت یافته است.

دانشگاه آیدین استانبول با وجود جوان بودن به موفقیت های زیادی دست یافته است، با ارائه خدمات رایگان ، برنامه ریزی شغلی به دانشجویان و فارغ التحصیلان خود، دانشجویان خود را برای مشاغل رویایی خود آماده می کند.

دانشگاه آیدین استانبول تحت هدایت بنیاد آموزش و فرهنگ آناتولی مطابق با ماده الحاقی شماره 73 قانون شماره 5656 منتشر شده در روزنامه رسمی به شماره 26526 در تاریخ 18.05.2007 تأسیس شده است . دانشگاه آیدین استانبول با تجربیات به دست آمده از طریق یک دانشگاه موجود و مدرسه آموزش عالی حرفه ای آنادولو بیل که در سال 2003 در نتیجه پیوندهایی که از قبل ایجاد شده بود، تأسیس شد.

دانشگاه آیدین استانبول به عنوان یکی از جوان ترین و پویاترین دانشگاه های ترکیه که در راستای آموزش جهانی و توسعه بین المللی پیش می رود، با حفظ آموزش و مطالعات در زمینه علوم مدرن معاصر، به بشریت کمک می کند. .

دانشگاه آیدین استانبول علاوه بر جایگاه شایسته خود در جهان از طریق مشارکت با واحدهای دانشگاهی خود در زمینه های محلی، ملی و بین المللی با بهره گیری از همکاری و همبستگی بین المللی، برخی از عناصر مهم برای آموزش بین المللی، همچنان به محبوبیت خود در این زمینه ها ادامه می دهد.

این واحد دانشگاهی اقدام به برگزاری کلاسهای آنلاین و مجازی در دوره های برندینگ در دو دوره در سال 2023 میلادی نمود که آقای حسن قاسمی به عنوان مدیریت صنایع فلزی قاسمی در این دوره شرکت نمود و توانست با موفقیت این دوره را به پایان برساند و مدارک و گواهی ظایان این دوره را نیز دریافت نماید .

کنفرانس جهانی رقابت و بازاریابی در بستر مجازی

گواهی فلزی قاسمی

گواهی شرکت در اولین کنفرانس جهانی رقابت و برندینگ به صورت مجازی

فلزی قاسمی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن Call Now Button